скайрим сильные боссы мод

Скайрим сильные боссы мод

66 799 Просмотров

20923 Загрузок

Версия Не указана

Размер 17.6 МБ

скайрим сильные боссы мод. 04379152. скайрим сильные боссы мод фото. скайрим сильные боссы мод-04379152. картинка скайрим сильные боссы мод. картинка 04379152. 66 799 Просмотров

Еще одна из многих тайн Скайрима скрывается в глубине неприметной пещеры. Долгое время здесь под охраной опасных стражей хранился уникальный клинок Заклинатель. Так бы продолжалось еще много столетий, если бы Довакин случайно не обнаружил записку искателя приключений, в которой было указано расположение пещеры.

— Пять уникальных боссов
— Две необычных награды
— Яркие визуальные эффекты
— Чудесная атмосфера тайны

— Нужен Скайрим
— Никакие DLC не требуются

— Боссы обладают необычными способностями, такими как, например: перераспределение здоровья, невидимость, телепортация, усиление и т. п.
— Схватки сбалансированы так, чтобы быть трудными на сложности «Мастер» для героев разных уровней.
— Для прохождения рекомендуется герой 25+ уровня (можно попробовать и раньше, но тогда предметы в сундуках могут оказаться слишком сильными).
— Мод на русском языке.

1. Распакуйте архив
2. Поместите файлы из архива в Вашу Skyrim\Data папку
3. Активируйте Unremarkable Cave Rus в списке загрузки модов (в Skyrim Launcher)

Новый квест «Тайна Неприметной пещеры» автоматически начнется после загрузки сохраненной игры

1. Уберите галочку на Unremarkable Cave Rus в списке загрузки модов (в Skyrim Launcher)
2. Удалите файлы Unremarkable Cave Rus.esp и Unremarkable Cave Rus.bsa из Вашей Skyrim\Data папки

Спасибо InsanitySorrow, DoODABoOM и Hothtrooper44 за то, что они разрешили использовать их модели в моем моде.

Некоторые ресурсы в этом файле принадлежат другим авторам. Вам нужно будет получить разрешение от этих авторов, прежде чем вы сможете их использовать.

— Поправил баг, когда дракон промахивался оживляющим криком и зависал в воздухе навсегда
— Поправил начало боя с черными воинами (раньше бой начинался некорректно, если игрок решал отложить битву на потом)
— Поправил текст квестов в паре мест

— Постарался исправить баг, когда финальный босс становится неуязвимым, если ему сбить заклинание
— Мелкие исправления с navmesh

Источник

Please log in or register

To enjoy the benefits of Nexus Mods, please log in or register a new account

Ultimate Boss Fight Mod

File information

Last updated

Original upload

Created by

Uploaded by

Virus scan

Tags for this mod

About this mod

A total overhaul of all of Skyrim’s bosses

Nexus requirements

Mod nameNotes
Revenge Of the Enemies 2016 Modified SEMy mod is an addon to this mod
Unofficial Skyrim Special Edition PatchContains several fixes needed for mod to work

Credits and distribution permission

Author notes

This author has not provided any additional notes regarding file permissions

File credits

MihailMods gave me permission to use his content.

Big Credit goes to MihailMods for the monsters and MyEvergreenHometown for the original concept.

Donation Points system

This mod is not opted-in to receive Donation Points

Version 1.9c

Version 1.9b

Version 1.9

New Files added for TDM: There seems to be a bug with bosses with leveled templates in True Directional Movement that prevents from from having boss health bars. This is only a temporary fix until TDM resolves this issue. An example of a boss that is affected by this bug is the Shalador’s Maze Dremora as he does not have the Boss Location Reference even though I did include him in the ini file. I also made certain patches for some of the other mods that are altered by this fix. Be sure to have these mods overwrite the main mod and their patches in your installation order in Mod Organizer.

Version 1.8f

Version 1.8e

Version 1.8d

Version 1.8c

Immersive Creatures patch: Forgot to add in 2 extra dwarven bosses from the most recent version of SiC. Also added in King Olaf One-Eye and made it more compatible with the main mod. It is now in an esl format so a new game is required unless you go into SSEEdit and remove the esl flag if you are already on a saved game.

Gray Cowl patch: Tweaked 2 bosses to make them more of a challenge. No new game required if updating this patch.

Version 1.8b.1

Version 1.8b

Version 1.8a

Version 1.8

Version 1.7e

Version 1.7d

Version 1.7c

Version 1.7b

Version 1.7a

Version 1.7

Master File: Added in a new script for NPCs that become bosses later on in their quests to play their boss music only when it’s time to actually fight them. REQUIRED TO UPDATE FOR MAIN FILE

Main File: NPCs that become bosses such as Mercer Frey and Ancano now have a different way of activating their boss music when fighting them at the time you need do, MASTER FILE REQUIRED IN ORDER TO UPDATE.
Added in several of the hidden Dragonborn bosses such as Old Salty and Lord Tusk as well as a few others.
Corrected a bug for a magic effect when fighting against the Werewolf boss at the end of Companions questline.
Made bosses I have not yet touched such as the Wolf Spirits, Captain Hargar, Dee-ja and a few others now have boss music.

Legacy of the Dragonborn Patch: Added in the Sancre Tor mini bosses to now scale with the player and have them be more challenging.

True Directional Movement Ini File: Updated the file to include more bosses. REQUIRES TRUE DIRECTIONAL MOVEMENT

Version 1.6c

Version 1.6b

Version 1.6a

Gray Cowl Patch: Added in the Ghost of Lenwin and Ghost of Orc Warrior.

Version 1.6

Wyrmstooth Patch: Balanced out the bosses from this mod

Legacy of the Dragonborn: Balanced out bosses and added in the Visage boss. New game may be required.

Gray Cowl of Nocturnal: Balanced out bosses from this mod

Version 1.5a

Version 1.5

Version 1.4

Version 1.3

Version 1.2

Version 1.1a

Version 1.1

Version 1.0

Have you ever noticed that most dungeons have random bosses and only a select few have named ones? And also, ever noticed that even the named ones can also feel the same and a very few are unique?

Well not anymore. The majority of vanilla dungeons now each have a unique boss to fight based their names, strategies and appearances. Several years ago, there was a great mod called Revenge of the Enemies. RotE did overhaul many of the bosses but only the ones that were already named and those in unique, exclusive locations. It also did edit some of the random ones like Draugr Overlords but Skyrim itself would still randomize bosses when entering dungeons. This mod is an addon to RotE.

Remember when you went to Bleak Falls Barrow at a low level, only to fight a Draugr Overlord or maybe a Death Overlord if at a higher level? Well not anymore. This time the boss will stay the same no matter what level you are at and will level with you. The boss will now be a lich instead. This mod uses many, but not all of Mihail’s creatures. Huge credit goes over to Mihail.

Music mods: Should be compatible with almost all music mods as this mod does not touch MUSCombat. Instead, bosses have their own music type similar to how Lord Harkon, Karstaag and Miraak do.

Creature mods: Monster Mod, Skyrim Immersive Creatures, Beasts of of Tamriel are completely compatible. All Mihail mods are also compatible too as they do not conflict with any records. Some monsters from his mods will be shared with the ones from here. In this case, you can overwrite them when installing his mods. I highly recommend them.

Some of these bosses may be only 1 phase. However, several of them have a second phase similar to Malkoran from the vanilla game.

The locations of the bosses. Some are monsters, others are humans/elves/forsworn and several are dragons.

The new bosses are in these following locations:

Tovald’s Cave
NchuandZel
Fort Fellhammer
Snapleg Cave
Broken Tower Redoubt
Mzinchaleft, there is also a Falmer mini-boss there too shortly before the main boss room.
Clearspring Cave
Bruca’s Leap Redoubt
Lost Echo Cave
Angarvund
Hag Rock Redoubt
Swindler’s Den, while either before or after but not during In My Time of Need.
Boulderfall Cave
Mzulft
Sightless Pit/Temple of Xrib
Raldbthar
Snow Veil Sanctum
Kovanjund
Frostflow Abyss
Shreikwind Bastion
Moldering Ruins
Halted Stream Camp
Avanchnzel
Ilinalta’s Deep
Broken Helm Hollow
Kolskeggr Mine
Stillborn Cave
Silverdrift Lair
Liar’s Retreat
Redoran’s Retreat
Driftshade Refuge
Broken Fang Cave
Soljund’s Sinkhole
Fahlbtharz
Morvunskar
Cold Rock Pass
Damphall Mine
Graywinter Watch
Benkongerike
Cragwallow Slope
Kagrenzel
Bleak Falls Barrow
Reachcliff Cave
Dimhollow Crypt, not the area where you fight Lokil but in the throne room at the end of the dungeon.
Pinemoon Cave
Temple of Miraak Sanctum, shortly before you get to the Black Book
Bonechill Passage
Treva’s Watch
Ironbind Barrow
Brittleshin Pass
Darkshade
Gloomreach
Bilegulch Mine
Shroud Hearth Barrow
Orotheim
Frossel
Lost Valkygg
Deepwood Vale
Alftand
Ancestor Glade
Darkfall Passage

Wreck of the Strident Squall
Saerings Watch, dragon encounter

Snowpoint Beacon Exterior
Shearpoint, not Krosis but the dragon before you fight him.
Valtheim Towers
Mount Anthor, dragon encounter
Arcwind Point, dragon ecounter
Autumn Watch Tower, dragon encounter
Wreck of The Pride of Telvos
Wreck of the Winter War
Northwind Summit, dragon encounter
Bonestrewn Crest, dragon ecounter
Lost Tongue Overlook, dragon encounter
Dragon Tooth Crater, dragon encounter
Ironback Hideout
Elders Blood Peak, dragon encounter
Skyborn Altar, dragon encounter
Ancients Acsent, dragon encounter

Q: Is this a merged mod of Mihail’s mods?

A: It has some of his mods merged in here to an extent but not all of them and the only locational changes made are the spawn points for the vanilla bosses. If you want to use his creatures as enemies or extra bosses that do not replace vanilla, then I highly recommend his mods. His mods are completely compatible with this one and even if you don’t download this mod, I still recommend you download his mods.

Q: Bosses are too hard!

A: Some of these bosses are Dark Souls inspired, so you need to go and git gud!

Seriously, they are not made to be taken lightly but I have some recommendations to help.

Combat Gameplay Overhaul and/or The Ultimate Dodge Mod: Dodging is a very good way to get yourself out of dangerous situations in these battles. I recommend you set any iframes to the highest settings for each of these.

Deflection and/or Inpa Sekiro Combat: Some of these bosses are spell casters and for some of those who are melee players can use features from these mods to deflect a spell back at your enemy.

Q: This mod is conflicting with another mod!

A: Well then learn how to use SSEEdit and make a patch then. It’s not that hard.

Q: Why does it require Revenge of the Enemies?

A: Most enemies and bosses in Skyrim are boring after awhile and of all enemy AI mods, RotE really made them more interesting. This mod picks up where RotE left off. If you do not like RotE, then I guess this mod is not for you. I cannot please everybody.

Q: Some of the bosses only have regular combat music yet they have the boss music assigned to them.

A: This is an issue with followers such as Serana during the fight against Arch Curate Vyrthur. Using a spell like Calm or Pacify on a boss and then attacking him/her should fix it. It is recommended to use a mod like Simply Balanced to bypass the level cap for some of these guys when using such spells.

Q: Some bosses do not appear but instead regular bosses from vanilla are there instead.

A: You installed this on a saved game. This mod requires a new game in order for it to work.

Huge credit goes over to Mihail for his creations and those who he credited for his creations as well. Credit also goes to MyEvergreenHometown for Revenge of the Enemies.

Q: Why are some of the lootable weapons not playable anymore?

A: This is a mod to overhaul the dungeon bosses, not a weapons or spells mod. This was done in respect of Mihail’s mods too. So, if you want them, download his mods. My mod was for boss fights only. I use his mods too you know, I’m not only limited to just my mod.

Original mods where monsters came from, download these if you want to put more of them into your game as well as if you want to use their weapons and spells:

Recommended mods:
True Directional Movement
Ultimate Combat
Wildcat
Deflection
Combat Gameplay Overhaul
The Ultimate Dodge Mod
Nemesis
Ordinator
Script Free Backstab and Parry
Smoothcam
Any of Mihail’s mods

Lore books planned for each boss to be respectful to Elder Scrolls lore and Mihail’s lore
Some of the bandits or mages may end up getting a 2nd phase to where they transform.

Источник

БОССЫ СКАЙРИМ

The Elder Scrolls V: Skyrim – одна из самых больших и влиятельных игр последнего десятилетия, которую исследуют до сих пор! Некоторые игроки не знают, какие есть боссы в Скайрим, и мы вам с этим поможем! Ниже вы сможете найти информацию про боссы в скайрим!

Вступление «Боссы Скайрим»

Если вы думали, что драконы – самые жестокие и сильные боссы скайрим, вы определенно ошиблись. Со всеми включенными DLC в существуют различные боссы в Скайрим, которых либо удивительно просто победить, либо же раздражающе сложно сражаться против них.

Если вы все еще преданно играете в игру даже спустя десять лет после её выпуска и ищете новый вид испытаний, мы подготовили список, в котором расположены очень сильные и слабые боссы скайрим. В следующий раз, когда вы отправитесь в опасный квест в Скайриме и встретите одно из этих существ, вы будете знать, какие испытания для вас приготовили разработчики и какие боссы Скайрим вас ожидают!

скайрим сильные боссы мод. blank. скайрим сильные боссы мод фото. скайрим сильные боссы мод-blank. картинка скайрим сильные боссы мод. картинка blank. 66 799 Просмотров

Вослаарум И Нааслаарум

Владельцы дополнения Dawnguard будут рады узнать, что сражение с драконами выходит на совершенно новый уровень, как только вы войдете в красивую местность Забытой долины. Здесь вы станете свидетелем того, как боссы скайрим, а именно два дракона вырвутся из-под ледяного озера, а потом приступят вас атаковать.

Поскольку эти боссы скайрим будут использовать на вас атаку «Похищение жизненной силы», с ними будет довольно сложно справиться. В остальном они ведут себя как обычные драконы, борьба с двумя одновременно может стать серьезным испытанием.

скайрим сильные боссы мод. blank. скайрим сильные боссы мод фото. скайрим сильные боссы мод-blank. картинка скайрим сильные боссы мод. картинка blank. 66 799 Просмотров

Тит Мид II

Император Титус Мид II считается самым могущественным человеком во всем Тамриэле. Вы могли подумать, что, оказавшись лицом к лицу с ним, произойдет нечто большее, чем простая сдача.

скайрим сильные боссы мод. blank. скайрим сильные боссы мод фото. скайрим сильные боссы мод-blank. картинка скайрим сильные боссы мод. картинка blank. 66 799 Просмотров

Мастер-Кузнец

скайрим сильные боссы мод. blank. скайрим сильные боссы мод фото. скайрим сильные боссы мод-blank. картинка скайрим сильные боссы мод. картинка blank. 66 799 Просмотров

Крев Шкуродёр

Как только вы присоединитесь к Соратникам, одним из главных антагонистов, с которым вам предстоит столкнуться, станет Крев Шкуродёрах, лидер Серебряных Рук. Да, слабые боссы Скайрим на этом не заканчиваются, но все же стоит о них знать.

скайрим сильные боссы мод. blank. скайрим сильные боссы мод фото. скайрим сильные боссы мод-blank. картинка скайрим сильные боссы мод. картинка blank. 66 799 Просмотров

Азидал

Сильные боссы скайрим на этом не закончились! Все мы знаем, что Драконьи Жрецы – одни из самых страшных врагов в Скайриме из-за их невероятных магических способностей. В качестве целей их также очень трудно поразить, и их часто сопровождают Драугры. Азидал не только воскресит друзей, которые помогут ему в битве, но и его заклинания огня нанесут ужасный урон.

скайрим сильные боссы мод. blank. скайрим сильные боссы мод фото. скайрим сильные боссы мод-blank. картинка скайрим сильные боссы мод. картинка blank. 66 799 Просмотров

Мираак

скайрим сильные боссы мод. blank. скайрим сильные боссы мод фото. скайрим сильные боссы мод-blank. картинка скайрим сильные боссы мод. картинка blank. 66 799 Просмотров

Карстааг

Боссы Скайрим из DLC « Драконорожденный » не перестает удивлять, сильными существами которые вы должны сразить! Вы можете призвать это отвратительное и звероподобное призрачное существо, известное как Карстаг. Хотя он может выглядеть забавно, не позволяйте его коренастой внешности обмануть вас. Вооруженный мощными атаками, Карстааг может отправить вас в полет одним ударом своей ноги.

Если вы думали, что это существо просто о силе, у нас есть для вас важные новости: он также вызывает смертельную метель, которая бушует вокруг вас, которая со временем нанесет вам урон, когда вы попытаетесь сразиться с этим гигантом. Сильные Боссы в Скайрим заканчиваются, и это один из самых сильных!

скайрим сильные боссы мод. blank. скайрим сильные боссы мод фото. скайрим сильные боссы мод-blank. картинка скайрим сильные боссы мод. картинка blank. 66 799 Просмотров

Алдуин

С самого начала истории мы все должны бояться Алдуина. Он – лидер драконов, объединивший их всех вместе, чтобы вернуть себе контроль. Однако в самом конце в Совнгарде, когда мы наконец оказываемся лицом к лицу с ним, он такой же, как любой другой дракон. Все остальные боссы Скайрим намного сильнее Алдуина!

Не удивительно! Кроме того, мы даже не сражаемся с ним в одиночку. Герои Совнгарда помогают нам на протяжении всей битвы, поэтому она не попадает в цель и оставляет во рту мягкий привкус. Неудивительно, что никому не нравится основная история Skyrim, как побочные квесты или дополнения.

Вывод

Источник

Глобальный вар-мод | Skyrim For Battle

От меня:
Я все же решил поставить этот мод в общий доступ. Дело в том, что многие люди просят его через личку. И честно сказать я устал раздавать ссылки.
Дело в том, что Автора этого мода найти не вариант, по многим сведениям он прекратил свою деятельность в Скайриме ещё в 2013 году. Последняя версия этого мода которую можно ещё пока найти в Интернете это версия 11. А то что я выставляю это версия 13. И её нет в доступе. Она была выставлена ещё в далёком мае 2013 года.
Как я ни старался, я не смог найти Автора. Спрашивал у Кристы, которая выставила версию 12 переделав версию 11 под тело LB, она написала, что Автор разрешил ей выставить её труд, и вобще она сказала что Автор это девушка. В чём я лично сомневаюсь. Поскольку все описания под всеми версиями были написаны от лица мужчины.

В общем если будут какие либо претензии, мы просто уберём этот мод со скачки. Всё равно он лежит на Яндексе и лежать будет там постоянно. А в этой версии что я выкладываю, русским языком было написано, что Скайрим надоел Автору и он заканчивает с ним все отношения. Я думаю, мы ничем не нарушим ни каких маральных законов извлекая этот мод из небытия. Тем более что Конструкция действительно гениальная и рабочая.

Уже 7 лет пользуюсь и даже нет желания его удалять. Я могу удалить все моды, но этот никогда. Тем более что я к нему чего только не подставлял, и Мишины и СИК и МонстрМод и МореСпавн и ранние версии РОГУЕ, ОБИС, форты, подземелья и все то что проходило и выпускалось с того времени. И ещё в этой версии нет опциональных файлов на изменение перков, магических заклинаний, респауна на 24 часа, лука и стрел и подземелья одного, что сделал Автор. Я тогда посчитал, что это всё лишнее и просто не оставил эти есп-ешки. И сейчас считаю их лишними.

Ну что есть, то и есть. Ничего лишнего, тем более что всё равно ни у кого и нигде нет этой версии.
Это как последний мазок Художника. Тем более Автор действительно Уважуха.
Хочу сказать ещё то что мод не очень Злой. Всё в меру и очень грамотно.

По дорогам ходят Странники и патрули Чёрного Легиона. Будут схватки между ними и нечестью.

Так же в игру добавлены артефакты: сапоги скороходы, меч кладенец, амулет лояльности, сапоги ходящего по воде, шапка нивидимка. Все эти вещи можно выбить из врагов, но «выпадать» они будут очень редко и только из высокоуровневых врагов, то есть если ваш ГГ имеет 25 ур. то вероятность выпадения этих вещей равна 0.

Остальные артефакты думаю в описании не нуждаются, т.к. их названия говорят сами за себя. А и еще вот что, Шапка невидимка будет работать только если ваш ГГ присядет, почему так я и сам не знаю, но факт остается фактом, как никак волшебная вещь ))))).

Еще добавляется сет Мага, за ношение полного комплекта даются бонусы, а именно: капюшон+сапоги снижение цены заклинаний разрушения на 30%, капюшон+роба регенерация здоровья увеличена на 50%, капюшон+перчатки сопротивление магии повышается на 30%. Каждая из вещей также имеет свое зачарование, на робе новое зачарование, увеличивающее силу заклинаний разрушения, которое можно изучить и зачаровывать другие вещи. Получить этот сет можно только победив одного из Темных Магов.

Источник

Please log in or register

To enjoy the benefits of Nexus Mods, please log in or register a new account

Real Bosses

File information

Last updated

Original upload

Created by

Uploaded by

Virus scan

Tags for this mod

About this mod

Makes named enemies into real boss fights. Several different difficulty options.

Nexus requirements

Credits and distribution permission

Author notes

This author has not provided any additional notes regarding file permissions

File credits

This author has not credited anyone else in this file

Donation Points system

This mod is not opted-in to receive Donation Points

Version 2.5

Version 2.4

Version 2.3

Version 2.2

Version 2.1

Version 2.0

Please Install This On SSE Nexus Too, We Need This!!
—> Agreed! the bosses are so weak without it!

скайрим сильные боссы мод. true power of the vampire lord by thespiritofthewoods d5wu07j. скайрим сильные боссы мод фото. скайрим сильные боссы мод-true power of the vampire lord by thespiritofthewoods d5wu07j. картинка скайрим сильные боссы мод. картинка true power of the vampire lord by thespiritofthewoods d5wu07j. 66 799 Просмотров

Installation/Load Order :

Install the same as you would any other esp. MO2 recommended but use whatever you like. Must install the Real Bosses Light main file. There’s 3 optional files to choose from:

Only choose ONE of the optional files. These are not required if you don’t want their options. There are no scripts with this mod, you are free to change your optional files at any time if you find you want a change. Optional files need to be loaded after the main file but will not conflict with any other mod so can be anywhere in your load order after that.

This mod will conflict with any other mod that directly edits these same NPC’s. Most mods that do this will be very explicit in making this clear and will be a mod that either directly edits facegen data ( so not just textures ), or directly edits the NPC to be more difficult. Difficulty/gameplay overhauls do not typical do this but things labelled as an enemy overhaul might.

There are patches available for Skyrim Revamped and for WICO. Only choose one Patch file. Patch files must obviously be loaded after any mods they are patching.

I also recommend using Skyrim Revamped Enemy Overhaul alongside this mod and using the SRCEO patch ( WICO option also available ). The patch for Skyrim Revamped is tuned to work well with this mod. Skyrim Revamped does a great job of adding new abilities to NPC’s. Real Bosses adds some extra oomph to physical hits and spells, and some more damage mitigation only on the bosses. The patch also reduces some functions of SRCEO I considered overpowered when paired with Real Bosses. ( like toning down the speed increase to vampires a bit so it functions better with current gameplay overhauls and the damage increase, they’re still fast tho ). Running Skyrim Revamped also lessens the gap between normal enemies and bosses. Allowing you to tune your game and character to the difficulty you prefer more easily without large spikes in difficulty change.

The last addition I’d recommend is Know your Enemy This mod has been updated from it’s origins to use a zEdit patcher to work with any other mods in your load order and IMO should be in everyone’s game. Adds variety and depth to your gameplay and I’d suggest checking the mod page for details. This will also make the bosses harder ( or easier ) depending on your setup and will help change the approach you decide to take when fighting them.

in the above example including every option your load order should be :

Be careful as LOOT will not necessarily arrange the patches from this mod correctly

None of these options are necessary and this mod works well on its own as that was it’s original design.

Read Below if you want to see which enemies are changed or if experiencing any difficulties. If you would like to be surprised by your encounters or work out how to beat certain enemies yourself there is no need to read further. There are some tips and recommendations near the end of the page for anyone experiencing difficulties getting their game balanced to their liking.

DragonPriests

Nahkriin Tier 3 Universal

Vokun Tier 2 Universal

скайрим сильные боссы мод. 3414874 3135713081 13958. скайрим сильные боссы мод фото. скайрим сильные боссы мод-3414874 3135713081 13958. картинка скайрим сильные боссы мод. картинка 3414874 3135713081 13958. 66 799 Просмотров

Dragonborn DragonPriests

Ahzidal Tier 3 Fire Based

Duukan Tier 2 Frost based

I keep forgetting I have this, then I’ll have a 10-15 minute «boss fight».

I’m sure I’ve said it before, but thanks again for this awesome mod!

Named NPC Enemies

Usually categorized as ‘fighters’ and ‘Wizards’, Wizards have 2 Tiers. Both Tiers are powerful however.
Fighters strength can vary greatly. Perks like reflect, which you should know about so you don’t kill yourself will be noted, same with any custom perks i made then added to the character. Using mods like Ordinator may alter some of the perks these enemies use, but that will keep it fun. Any custom perks i added will retain their effects. General perks are added to all enemies in this mod. Spells are added to those that need them.

скайрим сильные боссы мод. vzlfgwz. скайрим сильные боссы мод фото. скайрим сильные боссы мод-vzlfgwz. картинка скайрим сильные боссы мод. картинка vzlfgwz. 66 799 Просмотров

скайрим сильные боссы мод. Skyrim Lore Ulfric Stormcloak 1. скайрим сильные боссы мод фото. скайрим сильные боссы мод-Skyrim Lore Ulfric Stormcloak 1. картинка скайрим сильные боссы мод. картинка Skyrim Lore Ulfric Stormcloak 1. 66 799 Просмотров

Dawnguard Enemies and Allies

The Dawnguard and Volkihar vampires also have a tier system.

The volkihar vampires get faster, have higher stats, do more damage, and have more magic resistance as they get higher in their Tiers.

The Dawnguard doesn’t have the raw power the vampires do, but their specific skills against the undead make them extremely deadly and specialized.

скайрим сильные боссы мод. skyrim. скайрим сильные боссы мод фото. скайрим сильные боссы мод-skyrim. картинка скайрим сильные боссы мод. картинка skyrim. 66 799 Просмотров

Volkihar

скайрим сильные боссы мод. Isran. скайрим сильные боссы мод фото. скайрим сильные боссы мод-Isran. картинка скайрим сильные боссы мод. картинка Isran. 66 799 Просмотров

The Dawnguard

Additional Dawnguard NPCS

скайрим сильные боссы мод. . скайрим сильные боссы мод фото. скайрим сильные боссы мод-. картинка скайрим сильные боссы мод. картинка . 66 799 Просмотров

скайрим сильные боссы мод. miraak. скайрим сильные боссы мод фото. скайрим сильные боссы мод-miraak. картинка скайрим сильные боссы мод. картинка miraak. 66 799 Просмотров

DragonBorn NPCS

Love your mod! It’s what Skyrim lacks, epic boss fights, the key of all action games. Now I can really call Skyrim ARPG.

— Even on the light version physical damage of bosses gets quite high. There are many mods offering timed blocking now, mortal enemies gives ability to dodge along with a dodge mod, physical damage needs to still be high to prevent bosses being too easy that rely on it

— Perk overhauls make a massive difference to damage output. By default most of these NPC’s don’t have many perks and use a custom perk to beef up their damage but the defaults are still very weak. All NPC’s added by this mod have perks added to them. If using Vanilla this will be a marginal boost. If using something like ordinator it will heavily boost not only their physical damage but their magic damage also. These boosts are applied before being boosted by the custom perks that further enhance these. So someone just using the light version of this mod will only experience a small increase in damage. Someone using Light version + Ordinator + Wildcat/smilodon + ultimate combat will have a very significant increase in damage, approximately 4x in that scenario. This is why the different versions of this mod exist, to help balance the difficulty around other mods you have.

— also regarding magic, if your resistances aren’t high enough to tank magic ( and the goal of this mod is to not let you just waltz straight into enemy fire and shrug it off like it’s nothing ) you really should use Ward spells or spells that have a similar effect against magic. Lots of magic you can use line of sight to block but not everything and not in every encounter. This mod tries to give a purpose to using the defensive tools in the game. Ward Functionalities Extended will help you!

— Some tips for the hardest bosses that people some times struggle with :

- Arch-Curate Vyrthur : Probably the most deadly along with Miraak. Unlike Miraak he has drain abilities. He likes to keep a frost atronach going all fight unless you can take away his magicka. He has enchanted daggers and is very fast and hits very hard, and the daggers stop you from relying on timed blocks to negate his physical damage. He puts a lot of pressure on you and in turn makes it hard for you to pressure him in order to block his regen. Remember you can run back and use line of sight to get a breather. Try and keep a DoT on him at all times like marked for death and drain vitality, use banish Daedra on his summon or if you have strong follower or summons they can keep it busy. Wards or super high magic resistance can block his drain from restoring his health. Lots of ways to deal with him but he’s very hard.

Recommended Mods that effect gameplay

Increased Enemy Spawns ( good scriptless way to add more enemies from level lists to your game )

Источник

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *